ניהולם של אנשים אחרים הוא אחד מהמרכיבים הכי מתוחכמים ומאתגרים בניהול העסק. כמו שכל בעל תפקיד ניהולי יאמר לכם, החלק הטכני בתפקידים הללו קל עשרות מונים מאשר המרכיב האנושי. קל הרבה יותר לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות, כאשר אתם נשענים על נקודות החוזק שלכם ומנסים להסתדר עם נקודות החולשה שלכם, מאשר לזהות את אותן הנקודות באנשים אחרים ולהדריך אותם לקראת מטרה משותפת.
זה לא שכישורים ניהוליים לא יכולים להילמד אף הם – ודאי שאפשר ללמוד אותם – אך הם באים יותר בטבעיות עבור אחדים מאשר עבור אחרים. ואם העניינים בעולם העסקים לא מסובכים מספיק, הוסיפו לכך את העובדה שמעולם לא הייתה תקופה שבה היה יותר קריטי להחזיק מנהלים טובים ברחבי העסק כמו זו של היום. אבל איך ניתן לזהות אותם? הנה כמה מהתכונות העיקריות שעליכם לחפש במנהלים שלכם:
יש כמובן כישורים אחרים שמנהלים יכולים להביא עמם, והרבה מכך תלוי בתכונות הייחודיות של הארגון שלכם. אך ללא התכונות האמורות לעיל, המנהלים שלכם עלולים שלא להוות נכס, אלא נטל. לכן כה חשוב לבחון כהלכה את המועמדים הניהוליים שלכם.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.