עדי אביטל היא אחראית על מיתוג מעסיק ב-פרומו, וזה טייטל שלא פוגשים כל יום.
אפשר ללמוד ממנה המון על מה הופך חברה לאטרקטיבית לעובדים, איך עובד הקשר בין המיתוג של החברה לבין המיתוג שלה כמעסיק, ואיך יוצרים מיתוג מעסיק בצורה עגולה – לא רק כלפי חוץ, אלא בעיקר כלפי פנים.
רמז: מי שחושב שזה מתבטא בלהזמין המבורגרים למשרד פעם בשבוע – מפספס לגמרי את המהות.
מראיינים: נירית חן, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי שלנו
וניר זברו , Chief of Happiness ב- Streetwise , שמלווה אותנו בפן השיווקי.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.