שרוצים לעשות משהו כמו שצריך, עדיף לנקוט בגישה מדעית כזאת שתשאיר כמה שפחות מקום לספק. כשמדובר בגיוס, ובמיוחד בסורסינג, זה יכול להיות קשה לקבוע כיצד תראה גישה מדעית בפועל, אך pre-sourcing יכול לקדם אותנו לייעול עבודתנו בבהירות.
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
שרוצים לעשות משהו כמו שצריך, עדיף לנקוט בגישה מדעית כזאת שתשאיר כמה שפחות מקום לספק. כשמדובר בגיוס, ובמיוחד בסורסינג, זה יכול להיות קשה לקבוע כיצד תראה גישה מדעית בפועל, אך pre-sourcing יכול לקדם אותנו לייעול עבודתנו בבהירות.
טל דסקל, מנכ"ל חברת Easy Send, התארח אצלנו בפודקאסט לשיחה על תהליך הגיוס בחברה שלו, ועל חשיבות ההתאמה של המועמד לאופי של החברה, ולא רק לדרישות התפקיד.
החברה שלנו הופכת להיות טובה יותר ויותר בזיהוי וגינוי עסקים שלא מיישמים את עקרונות הגיוון והכללה בארגון- עקרונות שאינם עניין של יחסי ציבור ומוסריות גרידא, אלא גם גורמים משמעותיים להשפעה על רווחיות העסק.
שימו אזניות והקשיבו לסיון מלחי, פסיכולוגית ארגונית שמתמחה בגיבוש אסטרטגיית גיוס לארגונים
"גיוון והכללה" הן מילות באז שהשימוש בהן הולך וגובר בעשורים האחרונים. ארגונים רבים טוענים שהם אכן מגוונים ומכלילים, אבל לא כל אלה באמת מבינים מה זה אומר, למה זה כל כך חשוב ואיך לעשות את זה נכון.
הנה לכם עוד 2 תוספי כרום שיוכלו לסייע לכם לחסוך זמן.
שיחות ממליצים יכולות וצריכות לקחת אתכם הרבה יותר לעומק הפסיכולוגי, הכישרונות והגישה של המועמד לעבודה.
במהלך החודשים האחרונים חל שינוי משמעותי בתעשיית ההייטק, כאשר ישנם תחומים שצומחים בקצב שיא, ותחומים אחרים שמתכווצים בכאב. אלה זמנים לא בטוחים בלשון המעטה. אך מעגל החיים נמשך, ועסקים רבים עדיין מושכים השקעות ומגייסים.
לאחר מספר חודשים של אי וודאות כלכלית והגבלות קורונה מתמשכות, מיתוג מעסיק קיבל משמעות חדשה ובהתאם דורש גישה שונה.
בין אם אתם חברת סטארט-אפ מתחילה, ובין אם מדובר על מפתח יחיד, ודאי שמעתם על המושג שנקרא פטנט, ועולה במוחכם השאלה האם להגן בפטנט על הפיתוח הטכנולוגי שלכם או האפליקציה שפיתחתם. התשובה הקצרה היא כן!
באופן כללי, עזיבה של עובדים מהחברה היא תופעה שלילית. כמובן, יש סיטואציות בהן השינוי בצוות הוא הכרחי וחשוב לדעת לזהות זמנים כאלה. ובכל זאת, עזיבת עובדים היא לא דבר שאנחנו שואפים אליו והיא משפיעה על המשאבים של החברה.
נטע פיס, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Idomoo, הגיעה להתארח אצלנו בפודקאסט ומדברת על האופן בו מיתוג מעסיק משפיע על הגיוס בחברה, על דגשים חשובים לתהליך נכון ואיך הכל משתלב עם יתר המאמצים של החברה לגיוס עובדים.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.