הקורונה הלכה, הכסף חזר ואפשר לזהות עלייה של כ-25 אחוזים בגיוסי בכירים. מה השתנה בתהליכי הגיוס? מדוע המועמדים הופכים אקטיביים ואיך בוחרים את החברה הנכונה? הבאנו תובנות מהשטח הכוללות גם ראיונות של שלושה בכירים שגויסו לאחרונה על ידי iTalent
אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.
הקורונה הלכה, הכסף חזר ואפשר לזהות עלייה של כ-25 אחוזים בגיוסי בכירים. מה השתנה בתהליכי הגיוס? מדוע המועמדים הופכים אקטיביים ואיך בוחרים את החברה הנכונה? הבאנו תובנות מהשטח הכוללות גם ראיונות של שלושה בכירים שגויסו לאחרונה על ידי iTalent
מוזמנים לפרק חדש של הפודקאסט שלנו "LeadersTalk" ובו אנחנו מארחים את יונתן סרוסי, כיום מנהל פיתוח בחברת NextSilicon
בפרק השלישי בפודקאסט שלנו LeadersTalk אנחנו מארחים את זוהר לבקוביץ.
זוהר, יזם ותיק יוצא דופן, מוכר גם כאחד מהמשקיעים המכובדים בתוכנית "הכרישים", בה מוצגים יזמים המחפשים משקיעים פוטנציאליים.
למרות שלעיתים קרובות מתבלבלים ביניהם, ניהול ומנהיגות הם שני כישורים שונים, אך שניהם נחוצים בכל הקשור לבניית עסק מצליח.
בפרק השני לפודקאסט LeadersTalk by iTalent משוחחת עם דניאל ווייל, שותף בחברת מדוע, על משמעות, סקרנות והקשר בין חינוך לעולם התעסוקה והניהול.
בסוף, צריך לדעת לסנן את הרעשים ולהתאים את עצמכם לסביבה. איתן לביא, הוא יזם וטייס שרוצה לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים.
המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.
Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?
המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.
את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.
בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.
אחת הסיבות ש-monday.com נמצאת בצמיחה מתמדת הוא הקאלצ'ר הארגוני שהצליח ליצור הסטארט אפ החכם הזה. שקד מזרחי, HRBP במחלקת המרקטינג, מספרת איך החברה יצרה אותו, באמצעות שימוש באופי של המוצר, ואיך הם מצליחים לשמור עליו גם בארגון שמגייס הרבה אנשים בזמן קצר.
יזמים טריים צריכים להתמודד עם הרבה דברים: חיזור אחר משקיעים, תכנון יוזמות שיווק וכמובן, בניית מוצר מנצח.
מעבר לכך, מיד עם הקמת עסק חדש, מתעורר הדחף להרוויח כסף. ייתכן שאתה כל כך נלהב מהרעיון שלך, שאתה פשוט לא מסוגל לחכות לראות רווחים זורמים, ויתכן שאתה מצוי בלחץ כלכלי וצריך להתחיל להרוויח מזומנים, ומהר. יהיו אשר יהיו הסיבות, אחוז גדול של בעלי עסקים חדשים ממקד את המאמצים בהפיכה לרווחיים ובעלי כושר פירעון, במהירות ובישירות ככל הניתן.
אילון רשף וחברת גונג משתמשים בשיטות של יזמים כדי לגייס את הטאלנטים הטובים ביותר. איך התהליך נראה בפועל? שונה מכל מה שאתם רגילים לראות במחלקות HR.
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.