בלוג

אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.­

 

ניווט בלי דאטה
איך מנווטים את החברה כשאין "דאטה" לקבלת החלטות במצבי אי ודאות בימי לחימה

אחת הסיסמאות הבולטות של העידן המודרני היא "ידע זה כוח". אנו עדים להשפעה של קביעה זו וכיצד הדאטה הפך למלך הישיבות ואף החלטה לא תתקבל בלעדיו. למרות שאנו מונעים לרוב על ידי רגשות אנושיים כמו כבוד, כוח, פחד מכישלון והצורך בתחושת שליטה, מנהלים ויזמים נעזרים באיסוף דאטה ואנליטיקה כדי לפעול בצורה שקולה ומבוססת ולא "לפי הבטן".

קרא עוד »
הסטרטאפ שמסתכל על העובדים שלו כעל שותפים מלאים
הסטרטאפ שמסתכל על העובדים שלו כעל שותפים מלאים

איך בוחרים שותף ליוזמה טכנולוגית חדשה? מה הקושי המרכזי בבניית הצוות הראשוני? כיצד גורמים למשקיעים להאמין במוצר ובעיקר ביזמים עצמם? נפגשנו עם פיטר נפתלייב, מייסד שותף ב-Munch לשיחה על הדרך היזמית שלו ועל הטיפים הכי חשובים בעיניו ליזמים מתחילים שרוצים לצלוח את עולם הסטרטאפים והחדשנות.

קרא עוד »
אמפתיה כגשר למחוברות בקרב מנהלים
אמפתיה כגשר למחוברות בקרב מנהלים

אמפתיה היא התכונה שנמצאת בראש רשימת המיומנות הנדרשות אצל מנהיגים כבר משנות ה-90 של המאה ה-20, ולא בכדי. במהלך השנים, מחקרים על גבי מחקרים הוכיחו פעם אחר פעם כיצד חברות נבנות בצורה יציבה ובטוחה יותר, כאשר אמפתיה היא המרכיב אשר מגולם באופן עקבי על ידי מנהליה.

קרא עוד »
יד אחת מפטרת ויד אחת מגייסת – ההזדמנות הגדולה של משבר ההייטק

אנחנו נמצאים בעיצומו של אחד מהמשברים המשמעותיים שתעשיית ההייטק העולמית והמקומית חוותה.

משבר בסדר גודל כזה נובע מאוסף של גורמים כולל העלאת הריבית, עליית מחירי האנרגיה, המלחמה באוקראינה, הקורונה, תחרות שגוברת, הערכות שווי גבוהות מדי ועוד.

קרא עוד »
גיוס מנהלים: למה זה חשוב ואיך לעשות את זה כהלכה

נכון שכל מעסיק מתוודע בסופו של דבר לאתגרים הכרוכים בגיוס צוות מעולה, אבל גיוס מנהלים הוא שדה משחק שונה לחלוטין, עם מיני בעיות ייחודיות שיש להתגבר עליהן.
ברוב המקרים, לא תרצו לפרסם בפומבי שאתם מגייסים לתפקידי ניהול בכירים. אם תעשו את זה, ייתכן שתסתכנו בכך שתגרמו לאחרים (למתחרים שלכם וגם לעובדים הנוכחיים שלכם) את התחושה שהחברה שלכם לא יציבה. נכון שתמיד שווה לבחון את הכישרונות שכבר עומדים לרשותכם, אבל לא תמיד ניתן למצוא ולקדם את האנשים הנכונים מבין שורותיכם. זאת הסיבה שרוב המעסיקים מעדיפים לחפש מנהלים במעגלי הרישות העסקי (נטוורקינג) הפרטיים שלהם. המלצה אישית היא תמיד הדבר הכי טוב.

קרא עוד »
פרק 6: ליאת אמידן מן

הדי-אן-איי הפנימי של הארגון, באופן טבעי וכמעט ללא צורך בהתערבות חיצונית.

כדי לעשות את זה, היא פיתחה תהליך גיוס ייחודי, ששם את עיקר המשקל על ההתאמה הבינאישית – באמצעות שימוש במודל היררכיה שטוחה, המשתף גורמים שונים בחברה בתהליך הגיוס, כאשר כל אחד מהם יכול להטיל וטו בכל שלב.

קרא עוד »
ארבעה דברים שעליכם לעשות בכל ראיון עבודה עם מועמד

כל מי שאי פעם הגיש מועמדות לעבודה, יודע כמה זמן משקיעים בהכנות, כדי להשיג ביצועים טובים בראיון עבודה. אתה עובר ומשפצר את קורות החיים שלך, לומד את החברה, מכין תשובות לשאלות צפויות – כל הדברים הרגילים. אבל גם מראיינים אמורים להתכונן לראיונות, ולהגיע עם תכנית סדורה.

קרא עוד »
פרק 5 עידית יוסיפסקו

סקו אחראית על גיוס של אנשים עם מוגבלויות לאינטל, בהתאם לחוק החל על ארגונים גדולים.

אבל היא עושה את זה בצורה חכמה, שמממשת את הפוטנציאל האדיר שביצירת גיוון והון אנושי עשיר, כדי למצוא פתרון יצירתי לאתגרי הגיוס המשמעותיים שעומדים בפני החברה.

קרא עוד »
מה הוא מיתוג מעסיק ומדוע זה כל כך חשוב?

איפה תמיד הכי רצית לעבוד לפני שהגעת למקום בו אתה נמצא? בגוגל? בניו יורק טיימס? בסטארבקס? למה? החברות האלה מעולות במשיכת המוחות הכי טובים בתחומם, על ידי יצירת ושימור הייפ לגבי עבודה אצלן. כמובן שהן מושכות אנשים מסוגים מאוד שונים, בהתאם לתעשייה הספציפית, אבל מה שיש לכולן במשותף הוא מיתוג מעסיק חדשני ומתקדם.

קרא עוד »
פרק 4 עדי אביטל

אפשר ללמוד ממנה המון על מה הופך חברה לאטרקטיבית לעובדים, איך עובד הקשר בין המיתוג של החברה לבין המיתוג שלה כמעסיק, ואיך יוצרים מיתוג מעסיק בצורה עגולה – לא רק כלפי חוץ, אלא בעיקר כלפי פנים.

קרא עוד »
CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.