בלוג

אנו מעודדים את הצוות שלנו ללמידה שוטפת, לשיפור הכישורים ולצמיחה אישית. למדנו שצוות טוב סובב סביב תקשורת והיכולת להביא את עצמך לידי ביטוי, ולכן אנו תמיד מציעים לצוות שלנו את ההזדמנות לחלוק את הידע שלהם. זו משימה בהתהוות, אבל אנחנו עושים אותה יחד, ונהנים מהדרך.תהנו, וברוכים הבאים לחצר האחורית שלנו.­

 

היכן ברשת תוכלו למצוא את הטאלנטים הטובים?

המרדף אחר הטאלנטים הטובים ביותר בשוק לא הולך ונהיה פשוט מיום ליום, אפילו כשמדובר במשרות ג'וניור. לא כל משרה דורשת ניסיון עתיר שנים, ומאידך, קליטה של הטאלנט עם הכישורים והאנרגיה הנכונים תיתן לכם יתרון גדול על המתחרים, בדיוק במקומות שבהם הוא הכי משמעותי.

קרא עוד »
פרק 9: דבי עוזיאל

Work where you want, when you want.
נשמע חלומי?

המשפט הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של בריקס, שדוגלת בגמישות מלאה, כשרבים מהעובדים רשאים להגיע למשרדים או לעבוד מהבית, כשנוח להם.

את החיבור בין הצוותים המקצועיים עושים באמצעות כלים טכנולוגיים שונים – והתוצאות לחלוטין מדברות בשם עצמן.

קרא עוד »
איך אנשים מחפשים עבודה אפילו לפני שהם יודעים את זה

בכלכלה שמשתנה במהירות, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, התחרות על כישרונות נמצאת בשיאה הקדחתני. כולם רוצים להגיע אל המועמדים הטובים, הפקחים והכשרוניים ביותר, על מנת להניע את העסק שלהם הלאה. לגבי חברות קטנות וחדשות יותר, משמעותו של המאבק הקיומי היא שיש להן פחות זמן להכשרת כישרונות טריים: הן זקוקות לטובים ביותר שאפשר להשיג, ברגע שניתן להשיג אותם.

קרא עוד »
פרק 8: שקד מזרחי

אחת הסיבות ש-monday.com נמצאת בצמיחה מתמדת הוא הקאלצ'ר הארגוני שהצליח ליצור הסטארט אפ החכם הזה. שקד מזרחי, HRBP במחלקת המרקטינג, מספרת איך החברה יצרה אותו, באמצעות שימוש באופי של המוצר, ואיך הם מצליחים לשמור עליו גם בארגון שמגייס הרבה אנשים בזמן קצר.

קרא עוד »
מיתוג מעסיק: פריבילגיה של חברות גדולות, או כלי הכרחי לסטרטאפים קטנים?

יזמים טריים צריכים להתמודד עם הרבה דברים: חיזור אחר משקיעים, תכנון יוזמות שיווק וכמובן, בניית מוצר מנצח.
מעבר לכך, מיד עם הקמת עסק חדש, מתעורר הדחף להרוויח כסף. ייתכן שאתה כל כך נלהב מהרעיון שלך, שאתה פשוט לא מסוגל לחכות לראות רווחים זורמים, ויתכן שאתה מצוי בלחץ כלכלי וצריך להתחיל להרוויח מזומנים, ומהר. יהיו אשר יהיו הסיבות, אחוז גדול של בעלי עסקים חדשים ממקד את המאמצים בהפיכה לרווחיים ובעלי כושר פירעון, במהירות ובישירות ככל הניתן.

קרא עוד »
אילון_רשף
פרק 7: אילון רשף

אילון רשף וחברת גונג משתמשים בשיטות של יזמים כדי לגייס את הטאלנטים הטובים ביותר. איך התהליך נראה בפועל? שונה מכל מה שאתם רגילים לראות במחלקות HR.

קרא עוד »
5 דרכים ליצור חווית מועמד יוצאת דופן

חווית מועמד זו ה"חווית לקוח" החדשה. ובכן, היא לא בדיוק מחליפה חווית לקוח, אבל היא תופסת חלק גדל בתודעתם של מגייסים ובעלי עסקים בכל מקום – ומסיבה טובה: יצירת חווית מועמד חיובית זו דרך מעולה לשמר ולהפיץ את המוניטין שלכם כחברה, ולהגדיל את הסיכויים שלכם להנחית אצלכם את הכישרון הגדול ביותר בתחום.

קרא עוד »
פרק 11: גליה בכר

גליה בכר הייתה אשת HR במשך שנים רבות, אבל תמיד הייתה לה פרספקטיבה עסקית ייחודית. לאורך השנים שלה בתפקידי HR היא הבינה שהיא מנהלת מאות עובדים, והמון מידע מצטבר באקסלים, באופן שלא מאפשר לה להפיק ממנו את הפוטנציאל העצום שטמון בו.

קרא עוד »
תכונותיו של מנהל מוצלח

ניהולם של אנשים אחרים הוא אחד מהמרכיבים הכי מתוחכמים ומאתגרים בניהול העסק. כמו שכל בעל תפקיד ניהולי יאמר לכם, החלק הטכני בתפקידים הללו קל עשרות מונים מאשר המרכיב האנושי. קל הרבה יותר לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות, כאשר אתם נשענים על נקודות החוזק שלכם ומנסים להסתדר עם נקודות החולשה שלכם, מאשר לזהות את אותן הנקודות באנשים אחרים ולהדריך אותם לקראת מטרה משותפת.

קרא עוד »
פרק 10: יעל רן

אם אתם אנשי HR המתמחים באיתור מועמדים על בסיס התאמה אישית, יכול להיות שלא משתמשים בכם בצורה האופטימלית ביותר.

קרא עוד »
5 פעולות פשוטות שיגרמו למשרות שלכם להישמע שוות במיוחד

יותר ויותר חברות מודעות כיום לקשת האספקטים הנרחבת הכרוכה בתהליך הגיוס. גם אם הן לא יעשו זאת בצורה אסטרטגית כמו שאיש מקצוע היה עושה, הן יודעות שהם צריכות למנף מדיה חברתית כדי להרחיב את התפוצה שלהן, למשל. למשל, הפוטנציאל של רשתות חברתיות בהרחבת התפוצה של משרה מסוימת הוא כלי שרבים מודעים אליו, אבל עדיין לא כולם מיישמים. אלא שלצד כל אלו, ישנו גורם אחד משמעותי שרבים עדיין מפספסים: החשיבות של הצגת המשרות שלכם באופן שנשמע אטרקטיבי למועמדים הפוטנציאליים.

קרא עוד »
מדוע חווית־המועמד חשובה כעת יותר מתמיד

רוב בעלי העסקים מכירים היטב את מכלול הפרטים הקטנים כשזה נוגע לדבר כמו חווית־הלקוח. סביר יותר שלקוחות, הזוכים ליחס חם מכם ונהנים לעשות עסקים עם החברה שלכם, יחזרו לעשות איתכם עסקים ולספר לכולם עליכם. אפילו במקרים בהם לא הצלחתם לסגור עמם עסקה, חווית־לקוח טובה משפרת את התדמית שלכם, ועם הזמן אף מיתרגמת למכירות ורווחים באופן ישיר יותר.

קרא עוד »
CONTACT US
בואו נצמח ביחד

המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.