למשוך ולשמור על הכישרונות הטובים ביותר בשוק הוא תמיד מרדף ראוי – כזה שמציב אותך לפני המתחרים שלך והופך את העסק שלך לטוב ביותר שהוא יכול להיות. אך לאחר מספר חודשים של אי וודאות כלכלית והגבלות קורונה מתמשכות, מיתוג מעסיק קיבל משמעות חדשה ובהתאם דורש גישה שונה.
למה עכשיו?
ראשית, בואו נדון מדוע חשיבותו של מיתוג מעסיק גדלה באופן משמעותי עבור כל ארגון במהלך החודשים האחרונים. בעוד עסקים עוברים למצב הישרדותי, ייתכן שמפתה לתעדף יוזמות אחרות תחילה במטרה לשרוד, אך מיתוג מעסיק הוא חיוני יותר מתמיד משתי סיבות עיקריות:
1. זה עניין של הישרדות – שמירה על מיתוג מעסיק יוצא מן הכלל בימים אלו פירושה שתמשיכו ותשמרו על הטאלנטים (הקיימים והפוטנציאליים) הטובים ביותר שתרומותיהם ישפיעו יותר על בריאותו והישרדותו של הארגון שלכם ממה שהם היו אי פעם בזמנים רגילים.
2. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו – אולי יהיו זמנים קשים עכשיו, אבל שום דבר לא נמשך לנצח. אנשים יחזרו לעבוד ויצטרפו מחפשי קריירה חדשים. על ידי בניית מיתוג מעסיק חזק עכשיו, אתם תקבעו את ההצלחה שלכם. ברגע שתקופת חוסר הוודאות והביטחון תיגמר שוק העבודה יחזור לקדמותו.
הדברים אולי נראים לא ברורים עכשיו, אך מיתוג מעסיק יכול לעזור לכם להפוך את האתגר העצום הזה להזדמנות נהדרת. כאשר רבים כל כך נאלצים לקצץ ולשמור על פרופיל נמוך, זו הזדמנות מצוינת להתבלט.
אז מה בעצם השתנה?
מיתוג מעסיק לא רק הפך לחשוב יותר בחודשים האחרונים, אלא גם אופי מיתוג המעסיק השתנה מתוך ההבנה שאנשים תקועים בבית, מתמקדים יותר בסוגיות חברתיות ושואלים שאלות גדולות על עצמם ועל החיים. אז איך עליכם לבנות את מיתוג המעסיק שלכם בעידן COVID-19? להלן מספר טיפים:
המחויבות שלנו היא להביא את הארגונים והצוותים שעובדים איתנו למקום טוב יותר – יותר גמישים לשינויים, יותר מעורבים ועם קשת נרחבת יותר של כלים, שתאפשר להם ליצור עתיד טוב יותר.